مطالب مرتبط:
پرونده 400 میلیارد تومانی در سنندج به صلح و سازش ختم شد
حمایت 20 تا 400 میلیارد تومانی از محصولات زیست بوم خلاق
وام فوری 400 میلیونی بانک مهر ایران با کارمزد 4 درصد | با اقساط 7میلیون 272 هزار تومانی وام فوری بدون ضامن دریافت کنید
یکهزار و 400 میلیارد ریال در واحدهای صنعتی شیروان سرمایه گذاری شد
واریز یارانه نقدی 600 هزار تومانی + 400 هزار تومانی به حساب سرپرستان خانواده | واریز 2 یارانه جدید در ماه جاری برای خانوارهای دهک 1 تا 5
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 17:202024-08-31اقتصادي

صلح و سازشی 400 میلیارد تومانی در سنندج 


معاون حل اختلاف دادگستری استان کردستان گفت: با تلاش و کوشش صلح یاران ستاد صبر معاونت حل اختلاف شهرستان سنندج، پرونده مالی با موضوع تقسیم ترکه به ارزش 400 میلیارد تومان به صلح و سازش ختم شد.

- ایسنا/کردستان معاون حل اختلاف دادگستری استان کردستان گفت: با تلاش و کوشش صلح یاران ستاد صبر معاونت حل اختلاف شهرستان سنندج، پرونده مالی با موضوع تقسیم ترکه به ارزش 400 میلیارد تومان به صلح و سازش ختم شد.

  بهادر اسدی امروز (دهم شهریور ماه) اظهار کرد: وراث سنندجی پرونده تقسیم ترکه برای تقسیم اموال و ماترک دادخواست حقوقی را در دادگستری سنندج مطرح کردند و در اثنای رسیدگی به پرونده در مرقومه ای به دبیرخانه ستاد صبر استان کردستان واقع در ساختمان شورای حل اختلاف سنندج مراجعه کردند و خواستار ورود صلح یاران به موضوع شدند.

وی بیان کرد: دبیرخانه ستاد صبر پس از ثبت موضوع و ارجاع بەعنوان میز خدمت به دو نفر از صلح یاران پرتلاش و توانمند شهرستان سنندج و با توجه به وظیفه ذاتی و اهداف ستاد صبر و با توجه به ارزش املاک و ماترک جلسات متعددی برگزار و طرفین را به مصالحه دعوت کرد و صبورانه خواستار صلح و سازش و حل اختلاف شد.

معاون حل اختلاف دادگستری استان گفت: با تلاش این دو نفر صلح یار و با بزرگ منشی وراث، ماترک متوفی که ارزش مالی آن 400 میلیارد تومان در بهتری


برچسب ها: حل اختلاف - دادگستری استان کردستان - میلیارد تومان - استان کردستان - سنندج - اختلاف - کردستان
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازشی 400 میلیارد تومانی در سنندج 

صلح و سازشی 400 میلیارد تومانی در سنندج